]> git.draconx.ca Git - upkg.git/blob - src/engine/engine.c
engine: Implement Engine.Sound.
[upkg.git] / src / engine / engine.c
1 /*
2  *  upkg: tool for manipulating Unreal Tournament packages.
3  *  Copyright © 2009-2011 Nick Bowler
4  *
5  *  This program is free software: you can redistribute it and/or modify
6  *  it under the terms of the GNU General Public License as published by
7  *  the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
8  *  (at your option) any later version.
9  *
10  *  This program is distributed in the hope that it will be useful,
11  *  but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
12  *  MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
13  *  GNU General Public License for more details.
14  *
15  *  You should have received a copy of the GNU General Public License
16  *  along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
17  */
18
19 #include <stdio.h>
20 #include <glib-object.h>
21
22 #include <engine/music.h>
23 #include <engine/texture.h>
24 #include <engine/palette.h>
25 #include <engine/sound.h>
26
27 #define init engine_LTX_init
28 #define exit engine_LTX_exit
29
30 int init(GTypeModule *m)
31 {
32         engine_music_register_type(m);
33         engine_sound_register_type(m);
34         engine_texture_register_type(m);
35         engine_palette_register_type(m);
36         return 0;
37 }
38
39 void exit(void)
40 {
41 }