]> git.draconx.ca Git - upkg.git/blobdiff - src/loadable.c
upkg: Update verbosity behaviour for --info.
[upkg.git] / src / loadable.c
index a7c18201ba0d297fdaf2fd71013bf2a54591ad29..6035e516cd33181422306b7eb200d49fe37f5367 100644 (file)
@@ -2,9 +2,9 @@
  *  upkg: tool for manipulating Unreal Tournament packages.
  *  Copyright (C) 2009 Nick Bowler
  *
- *  This program is free software; you can redistribute it and/or modify
+ *  This program is free software: you can redistribute it and/or modify
  *  it under the terms of the GNU General Public License as published by
- *  the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
+ *  the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
  *  (at your option) any later version.
  *
  *  This program is distributed in the hope that it will be useful,
  *  GNU General Public License for more details.
  *
  *  You should have received a copy of the GNU General Public License
- *  along with this program; if not, write to the Free Software
- *  Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA  02111-1307  USA
+ *  along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
  */
 
 #include <stdio.h>
 #include <glib-object.h>
 #include <uobject/loadable.h>
 
-GType uobject_loadable_get_type(void)
+GType u_object_loadable_get_type(void)
 {
        static GType type = 0;
        if (type == 0) {
@@ -37,14 +36,14 @@ GType uobject_loadable_get_type(void)
        return type;
 }
 
-int uobject_load(GObject *obj)
+int u_object_load(GObject *obj)
 {
-       g_return_val_if_fail(UOBJECT_IS_LOADABLE(obj), -1);
-       return UOBJECT_LOADABLE_GET_INTERFACE(obj)->load(obj);
+       g_return_val_if_fail(U_OBJECT_IS_LOADABLE(obj), -1);
+       return U_OBJECT_LOADABLE_GET_INTERFACE(obj)->load(obj);
 }
 
-void uobject_unload(GObject *obj)
+void u_object_unload(GObject *obj)
 {
-       g_return_if_fail(UOBJECT_IS_LOADABLE(obj));
-       UOBJECT_LOADABLE_GET_INTERFACE(obj)->unload(obj);
+       g_return_if_fail(U_OBJECT_IS_LOADABLE(obj));
+       U_OBJECT_LOADABLE_GET_INTERFACE(obj)->unload(obj);
 }