]> git.draconx.ca Git - upkg.git/blobdiff - src/engine/engine.c
Stop using gnulib's flexmember module.
[upkg.git] / src / engine / engine.c
index 09f248df091e0ba27bd4603c553d6a4fc2a7dfb9..093a41fd6ee907b22ee4742bcf821485e8ad31dd 100644 (file)
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- *  upkg: tool for manipulating Unreal Tournament packages.
- *  Copyright © 2009-2011 Nick Bowler
+ * upkg: tool for manipulating Unreal Tournament packages.
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- *  it under the terms of the GNU General Public License as published by
- *  the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
- *  (at your option) any later version.
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- *  but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
- *  MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
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- *  along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
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  */
 
+#include <config.h>
 #include <stdio.h>
 #include <glib-object.h>
 
+#include <engine/mesh.h>
 #include <engine/music.h>
-#include <engine/texture.h>
 #include <engine/palette.h>
+#include <engine/sound.h>
+#include <engine/texture.h>
 
 #define init engine_LTX_init
 #define exit engine_LTX_exit
 
 int init(GTypeModule *m)
 {
-       music_register(m);
-       engine_texture_register_type(m);
+       engine_mesh_register_type(m);
+       engine_music_register_type(m);
        engine_palette_register_type(m);
+       engine_sound_register_type(m);
+       engine_texture_register_type(m);
        return 0;
 }