]> git.draconx.ca Git - upkg.git/blobdiff - src/engine/engine.c
engine: Implement Engine.Sound.
[upkg.git] / src / engine / engine.c
index 364dfa92b4d40f8a867f2eed6fd17add5447a4ac..92cc0c3d17277921877de39c8785cd92a4631089 100644 (file)
@@ -1,10 +1,10 @@
 /*
  *  upkg: tool for manipulating Unreal Tournament packages.
- *  Copyright (C) 2009 Nick Bowler
+ *  Copyright © 2009-2011 Nick Bowler
  *
- *  This program is free software; you can redistribute it and/or modify
+ *  This program is free software: you can redistribute it and/or modify
  *  it under the terms of the GNU General Public License as published by
- *  the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
+ *  the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
  *  (at your option) any later version.
  *
  *  This program is distributed in the hope that it will be useful,
  *  GNU General Public License for more details.
  *
  *  You should have received a copy of the GNU General Public License
- *  along with this program; if not, write to the Free Software
- *  Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA  02111-1307  USA
+ *  along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
  */
 
 #include <stdio.h>
 #include <glib-object.h>
 
-#include "music.h"
-#include "texture.h"
+#include <engine/music.h>
+#include <engine/texture.h>
+#include <engine/palette.h>
+#include <engine/sound.h>
 
 #define init engine_LTX_init
+#define exit engine_LTX_exit
 
 int init(GTypeModule *m)
 {
-       music_register(m);
-       texture_register(m);
+       engine_music_register_type(m);
+       engine_sound_register_type(m);
+       engine_texture_register_type(m);
+       engine_palette_register_type(m);
        return 0;
 }
+
+void exit(void)
+{
+}