]> git.draconx.ca Git - upkg.git/blobdiff - src/engine/music.c
engine: Include object headers as <engine/xyz.h>.
[upkg.git] / src / engine / music.c
index 4295a6631d97d0e68c2cfb34e1a46c54c0971dea..55253feee7a8c86444d58d92cd27b1356b094f50 100644 (file)
@@ -1,6 +1,6 @@
 /*
  *  upkg: tool for manipulating Unreal Tournament packages.
- *  Copyright (C) 2009 Nick Bowler
+ *  Copyright © 2009-2011 Nick Bowler
  *
  *  This program is free software: you can redistribute it and/or modify
  *  it under the terms of the GNU General Public License as published by
@@ -23,8 +23,8 @@
 #include <uobject/uobject.h>
 #include <uobject/exportable.h>
 #include <uobject/loadable.h>
+#include <engine/music.h>
 #include "music-module.h"
-#include "music.h"
 #include "upkg.h"
 
 #define MUSIC_GET_PRIV(o) \
@@ -38,7 +38,7 @@ struct music_priv {
 static void exportable_init(UObjectExportable *);
 static void loadable_init(UObjectLoadable *);
 
-G_DEFINE_DYNAMIC_TYPE_EXTENDED(EngineMusic, engine_music, U_OBJECT_TYPE, 0,
+G_DEFINE_DYNAMIC_TYPE_EXTENDED(EngineMusic, engine_music, U_TYPE_OBJECT, 0,
        G_IMPLEMENT_INTERFACE(U_OBJECT_TYPE_EXPORTABLE, exportable_init)
        G_IMPLEMENT_INTERFACE(U_OBJECT_TYPE_LOADABLE, loadable_init)
 );